Vítejte v Obchodě Aisope Česko!

1. OBJEDNÁVKA

1.1 POTŘEBUJEM OTEVŘÍT ÚČET OBJEDNÁVKU, ABY S VÁM OBCHODUJEL?

Ne, nemusíte. Zakaždým můžete nakupovat a odhlásit se jako host.
Po založení účtu u nás vám však umožní objednávat, aniž byste museli zadávat své údaje pokaždé, když u nás nakupujete. Můžete se zaregistrovat hned teď, nebo nejprve můžete začít nakupovat a vytvořit si účet, než se vydáte na stránku nákupního košíku.

1.2 JAK VYTVOŘÍM ÚČET?

Klikněte na „Přihlásit / Registrovat“ a poté na „Vytvořit účet“ a vyplňte své osobní údaje.

1.3 JAK OBJEDNAT?

Nakupujte požadované položky a přidejte je do nákupního košíku. Po dokončení můžete přejít do nákupního košíku a zkontrolovat. Před potvrzením nákupů a plateb zkontrolujte a ujistěte se, že jsou všechny informace správné.

1.4 JAK PLATÍM ZA OBJEDNÁVKY?

Podporujeme způsob platby: Paypal

1.5 MŮŽEM ZMĚNIT A ZRUŠIT OBJEDNÁVKU?

Po zadání objednávky bohužel nemůžeme zrušit. To nám umožní efektivně zabalit vaše objednávky a minimalizovat chyby. Před odesláním je vhodné objednávku zkontrolovat.

1.6 MÁM KÓD SLEVY, JAK TO MOHU POUŽÍT?

Zadejte kód poukazu do pole „Kód poukazu“ a klikněte na „Přidat“ na stránce nákupního košíku, než budete moci pokračovat v pokladně. Vezměte prosím na vědomí, že nemůžeme ručně použít kód voucheru na vaši objednávku, pokud jste při odhlášení zmeškali jeho zadání. Před potvrzením nákupu se prosím ujistěte, že jsou všechny informace správné.

1.7 JAK BUDEM VĚDĚT, KDYŽ JE MOJE OBJEDNÁVKA POTVRZENA?

Po zadání objednávky od nás obdržíte potvrzovací e-mail s potvrzením přijetí vašich objednávek. Mějte však na paměti, že objednávky budou odeslány pouze po schválení platby a ověření fakturační a dodací adresy. Alternativně můžete stav své objednávky zkontrolovat v části „Můj účet“, pokud jste registrovaným uživatelem.

2. DOPRAVA A DORUČENÍ

2.1 KDY BUDE MÁ OBJEDNÁVKA ZPRACOVÁNA?

Všechny objednávky budou zpracovány do 2 pracovních dnů, s výjimkou víkendů a státních svátků.

2.2 JAK DLOUHO BUDE MNOŽSTVÍ PŘIJMOUT OBJEDNÁVKU?

Dodací lhůta „Česká pošta“ je přibližně 7–15 pracovních dnů , Doba dodání „DHL“ je přibližně 5–7 pracovních dnů.

2.3 JAK MOHU SLEDOVAT DODÁVKU?

Aisope vám e-mail sledovací číslo, obvykle poté, co jsme dodali vaši objednávku, jej můžete použít ke kontrole informací o sledování položek na expresním sledovacím webu, který znáte, nebo ke kontrole informací o vaší objednávce na našich webových stránkách. >> Sledovat objednávku

2.4 JAKÉ JSOU POPLATKY ZA DOPRAVU?
Česká poštaČeská pošta: 12-15 pracovních dnů
Všechny objednávky odeslané za Doprava zdarma
0,00Kč
DHLDHL: 7-10 pracovních dnů
Všechny objednávky odeslané za 335,72Kč
335,72Kč

2.5 MOHU ZMĚNIT DOPRAVNÍ ADRESU PO JEJÍ POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY?

Po potvrzení objednávky bohužel nemůžeme přesměrovat objednávky. Zajistěte proto správnou dodací adresu.

2.6 V OBJEDNÁVCE JE CHYBÍCÍ POLOŽKA, CO BY MĚL DĚLAT?

Omlouváme se za zaslání neúplné objednávky. Kontaktujte náš tým péče o zákazníky a my se vám ozveme, jakmile to bude možné.

2.7 DOSTAL jsem VADNOU POLOŽKU, CO MĚM UDĚLAT?

Omlouváme se, pokud jste od nás obdrželi vadný předmět. Prosím, kontaktujte náš tým péče o zákazníky se snapshotem produktu a my se vám ozveme, jakmile to bude možné.

2.8 Dostal jsem nesprávnou položku, co bych měl dělat?

Omlouváme se za zaslání nesprávné položky. Kontaktujte náš tým péče o zákazníky a my se vám ozveme, jakmile to bude možné.

2.9 NEZÍSKAL JSEM SVŮJ PARK, CO BY MĚL DĚLAT?

Pokud do 30 dnů neobdržíte zásilku, laskavě pošlete e-mail našemu týmu péče o zákazníky a my vám podle toho pomůžeme

2.10 JEŠTĚ MUSÍM PŘIJÍT MŮJ PARCEL V RÁMCI STIPULOVANÉHO ČASU. NA KOHO MOHU KONTAKTOVAT?

Stav své zásilky můžete zkontrolovat pomocí „Sledovat objednávku“ na adrese a zjistit, proč by mohlo dojít ke zpoždění. Případně nám můžete poslat e-mail a my vám pomůžeme